Obserwatorzy

poniedziałek, 15 kwietnia 2013

Squat challenge czyli wyzwanie na 30 dni.


Squat challenge czyli wyzwanie na 30 dni robienia przysiadów. 3 dni się ćwiczy codziennie więcej, a co  4 dzień robi się przerwę.:)
Nie wiem czy to 'tylko' czy 'aż' 30 dni:P

Na każdej rozpisce jest podana inna liczba przysiadów dziennych.
Najlepiej dostosować to do swoich możliwości.






I filmik jak prawidłowo wykonać przysiady:


Tu znalazłam jeszcze wersję na 15 dni:



 Przyłączycie się do mnie?? Im będzie nas więcej tym większa motywacja!!!:D
A mi było by bardzo miło:)
Pozdrawiam i zachęcam!
Anonimowa:)

25 komentarzy:

  1. Ja mam dzis dzień 3 i 60 przysiadów do zrobienia. Pierwsze dwa dni to była masakra rano uda, kregosup i brzuch strasznie obolałe, naciągniete. Dzis o niebo lepiej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I czego się nie robi żeby być piękną...Damy rade:)

      Usuń
    2. Mam taka nadzieję:)
      Motywuja mnie wpisy dziewczyn na wizazowym wątku: a ja dzis dzień x i 150 przysiadów ^^

      Usuń
    3. ja zrobiłam pierwsze 50 i bez zakwasów się nie obejdzie;/ Ale muszę wytrwać!!!:)

      Usuń
  2. Nie wiem dlaczego pokazują pośladki przy przysiadach skoro to bardziej działa na uda...
    Ja zdradzam po ponad pół roku Ewkę Chodakowską i od jutra zaczynam Insanity... będzie piekło ;D

    http://avida-dolars.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne wyzwanie :) Ja niecierpię przysiadów....

    OdpowiedzUsuń
  4. To i ja się przyłączę :D Mam nadzieję, że wytrwam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja po pierwszej 50 przysiadów też mam nadzieję, że wytrwam:D Ale bez zakwasów się nie obejdzie...;/

      Usuń
  5. A co mi tam :) też się z przyjemnością przyłączę :) zobaczymy czy faktycznie takie efekty będą ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ćwicz, ćwicz przysiady to dobra sprawa:)i to TYLKO 30 dni:)

    OdpowiedzUsuń
  7. życzę powodzenia ;)
    ja pozostanę przy ćwiczeniach na pośladki z Mel B., też fajna sprawa ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie lubie cwiczen samych w sobie
    wole rower,basen I mam ochote na zumbe
    ale 3mam kciuki kochana!
    u mnie dzis TAG kocham wiosne
    jesli tylko masz ochote,zapraszam do zabawy
    milego dnia! x x x

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja bardzo chętnie się przyłączę, mam nadzieje, że uda mi się dotrwać do końca ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Można też rozpisać po swojemu :) niestety u mnie przysiady sprawiają, że pupa zamiast być większa i krąglejsza staje się.. Płaska i szeroka :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a no oczywiście, że można:) oj teraz mnie nastraszyłaś troszke;/

      Usuń
  11. o tak, ja od dziś zaczynam biegać i robić przysiady :)

    OdpowiedzUsuń
  12. o nieźle, jeżeli to ma takie efekty to z chęcią przyłączam się od jutra! :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Chętnie spróbuje.Codziennie ćwiczę mięśnie brzucha i dodam te ćwiczenia :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz:)